Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3445
Title: | LA UTILIZACIÓN DE LA APLICACIÓN EXCEL Y SU EFECTO EN LA ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DE LOS ESTUDIANTES DE BACHILLERATO ESPECIALIDAD CONTABILIDAD Y ADMINISTRACIÓN EN EL COLEGIO “MARÍA AUXILIADORA” DE LA CIUDAD DE PEDERNALES, AÑO LECTIVO 2013-2014. |
Authors: | ALCÍVAR VALDEZ, FRANCISCO ALEJANDRO ÁLVAREZ CAÑOLA, CARLOS JAVIER |
Keywords: | INFORMÁTICA EDUCACIÓN APRENDIZAJE |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | ALCÍVAR V. FRANCISCO A. & ÁLVAREZ C. CARLOS J. (2015). LA UTILIZACIÓN DE LA APLICACIÓN EXCEL Y SU EFECTO EN LA ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DE LOS ESTUDIANTES DE BACHILLERATO ESPECIALIDAD CONTABILIDAD Y ADMINISTRACIÓN EN EL COLEGIO “MARÍA AUXILIADORA” DE LA CIUDAD DE PEDERNALES, AÑO LECTIVO 2013-2014. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, EXTENSIÓN PEDERNALES, MANTA, ECUADOR. |
Series/Report no.: | ULEAM-CCAD;0100 |
Abstract: | THEREFORE THE MAIN OBJECTIVE OF THIS THESIS IS TO DETERMINE THE USE OF EXCEL APPLICATION AND ITS EFFECT ON THE TEACHING AND LEARNING OF HIGH SCHOOL STUDENTS SPECIALTY, ACCOUNTING AND ADMINISTRATION IN THE "MARY HELP" COLLEGE OF THE CITY OF PEDERNALES SCHOOL, AS A SUPPORT TOOL FOR MANAGEMENT DECISION MAKING IN ORDER TO IMPLEMENT THIS APPLICATION IN THE SUBJECT OF ACCOUNTING. |
Description: | EL OBJETIVO PRINCIPAL DE ESTA TESIS ES DETERMINAR LA UTILIZACIÓN DE LA APLICACIÓN EXCEL Y SU EFECTO EN LA ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DE LOS ESTUDIANTES DE BACHILLERATO ESPECIALIDAD, CONTABILIDAD Y ADMINISTRACIÓN EN EL COLEGIO “MARÍA AUXILIADORA” DE LA CIUDAD DE PEDERNALES, COMO UNA HERRAMIENTA DE APOYO PARA LA ADMINISTRACIÓN EN LA TOMA DE DECISIÓN CON EL FIN DE IMPLEMENTAR ESTA APLICACIÓN EN LA ASIGNATURA DE CONTABILIDAD. |
URI: | https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3445 |
Appears in Collections: | COMPUTACIÓN - COMERCIO Y ADMINISTRACIÓN |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ULEAM-CCAD-0100.pdf | TESIS | 1,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.