Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3795
Title: SET OF TEACHING TASKS TO IMPROVE LISTENING SKILL IN STUDENTS OF BASIC EDUCATION.
Authors: LUQUE ZAMBRANO, SILVIA ISABEL
Keywords: FOREIGN LANGUAGE
LISTENING SKILL
MOTIVATION
Issue Date: 2017
Citation: LUQUE ZAMBRANO, SILVIA I. (2017). SET OF TEACHING TASKS TO IMPROVE LISTENING SKILL IN STUDENTS OF BASIC EDUCATION. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, EXTENSIÓN BAHÍA DE CARÁQUEZ, MANTA, ECUADOR.
Series/Report no.: ULEAM-INGL;0076
Abstract: THIS RESEARCH IS AIMED AT THE ABILITY TO LISTEN IN BASIC EDUCATION STUDENTS OF THE BERACA EDUCATIONAL UNIT. THE DIAGNOSIS THROUGH SURVEYS AND OBSERVATION TO CLASSES FOUND THE PERSISTENT SHORTCOMINGS IN THE TEACHING OF ENGLISH LISTENING COMPREHENSION: LACK OF MOTIVATION OF THE STUDENTS, DIFFICULTY IN GUIDING HOMEWORK, THE ABSENCE OF PREVIOUS TASKS OR AFTER LISTENING AMONG OTHER SHORTCOMINGS THAT SUPPORT THE NEED TO INCORPORATE STRATEGIES BASED ON LISTENING ABILITY.
Description: ESTA INVESTIGACIÓN ESTÁ DIRIGIDA A LA HABILIDAD DE AUDICIÓN EN ESTUDIANTES DE BÁSICA DE LA UNIDAD EDUCATIVA BERACA. EL DIAGNÓSTICO A TRAVÉS DE ENCUESTAS Y OBSERVACIÓN A CLASES CONSTATÓ LAS INSUFICIENCIAS QUE PERSISTEN EN LA ENSEÑANZA DE LA COMPRENSIÓN AUDITIVA EN INGLÉS: LA FALTA DE MOTIVACIÓN DE LOS ALUMNOS, DIFICULTADES EN LA ORIENTACIÓN DE LAS TAREAS, AUSENCIA DE TAREAS PREVIAS O DESPUÉS DE LA AUDICIÓN ENTRE OTRAS FALENCIAS QUE AVALAN LA NECESIDAD DE INCORPORAR ESTRATEGIAS EN FUNCIÓN DE LA HABILIDAD AUDITIVA.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3795
Appears in Collections:INGLÉS

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ULEAM-INGL-0076.pdfTESIS1,81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.