Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/4294
Title: | Herramientas digitales comunicacionales para difundir el patrimonio cultural de la comuna Ligüiqui, perteneciente a la parroquia rural San Lorenzo-Manta. |
Authors: | Cadena Bermúdez, María Fernanda |
Keywords: | CULTURA TURISMO MEDIOS DIGITALES COMUNICACIÓN |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Cadena, M. (2021). Herramientas digitales comunicacionales para difundir el patrimonio cultural de la comuna Ligüiqui, perteneciente a la parroquia rural San Lorenzo-Manta. (Tesis de Posgrado). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Manabí, Ecuador. |
Series/Report no.: | ULEAM-POSG-C.CD;0017 |
Abstract: | The main objective of this research is to analyze digital tools communications to disseminate the heritage of the ancestral commune of Ligüiqui, as well as also identify the main communication tools and establish if the main digital tools allow the dissemination of cultural heritage in relation to the commune tourism, determining if the population of the Ligüiqui commune incorporates the digital communication tools to disseminate cultural heritage. |
Description: | El objetivo principal de esta investigación es analizar las herramientas digitales comunicacionales para difundir el patrimonio de la comuna ancestral de Ligüiqui, así como también identificar las principales herramientas comunicacionales y establecer si las principales herramientas digitales permiten difundir el patrimonio cultural en relación al turismo de la comuna, determinando si la población de la comuna Ligüiqui incorpora las herramientas digitales comunicacionales para difundir el patrimonio cultural. |
URI: | https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/4294 |
Appears in Collections: | COMUNICACIÓN |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ULEAM-POSG-C.CD-0017.pdf | Tesis | 615,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.