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Title: El Marketing Offline como estrategia para el Posicionamiento en la empresa El Tavo en la Ciudad de Manta.
Authors: Macias Cedeño, Daniela Monserrate
Keywords: MARKETING OFFLINE
POSICIONAMIENTO
EL TAVO
EMPRESA
SATISFACCIÓN
OBJETIVOS Y ESTRATEGIAS
Issue Date: 2024
Citation: Macias Cedeño, D. M. (2024). El Marketing Offline como estrategia para el Posicionamiento en la empresa El Tavo en la Ciudad de Manta. (Tesina). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Ecuador.
Series/Report no.: ULEAM-ADM;0207
Abstract: The purpose of this research project is to analyze how Offline Marketing can influence the positioning of the company El Tavo in the city of Manta. The problem addressed is to know how to apply offline marketing as a strategy for the positioning of the company “El Tavo” in the city of Manta. To achieve this objective, a survey will be used, data will be collected through structured questionnaires which will be applied to customers and consumers of the company El Tavo. These surveys will allow us to obtain relevant information on how satisfied the clients-consumers are with the services and products offered by El Tavo. Analyses will be conducted to verify the influence of offline marketing on the positioning of the company. According to the results it will be possible to conclude if the Offline Marketing influences or not in the positioning of the company. El Tavo in the city of Manta, this will be of great importance for the aforementioned company because according to this the proposed strategies will be implemented to achieve the proposed objectives.
Description: El propósito de este proyecto de investigación es analizar como el Marketing Offline puede influir en el posicionamiento de la empresa El Tavo de la ciudad de Manta. El problema que se aborda es saber cómo Aplicar El Marketing Offline como Estrategia para el Posicionamiento de la empresa "El Tavo" de la Ciudad De Manta. Para alcanzar este objetivo, se utilizará una encuesta, se recopilarán datos a través de cuestionarios estructurados los cuales se les aplicará a los clientes y consumidores de la empresa El Tavo.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/5738
Appears in Collections:ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

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