Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3233
Title: INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA MEDIANTE LA APLICACIÓN DEL MÉTODO TEACCH”.
Authors: ALONSO FARÍAS, JAZMÍN ELIZABETH
CHÁVEZ VINUEZA, DAYANA RUBY
Keywords: AUTISMO
LENGUAJE
COMUNICACIÓN
APRENDIZAJE
Issue Date: 2019
Citation: ALONSO F. JAZMÍN E. & CHÁVEZ V. DAYANA R. (2019). INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA MEDIANTE LA APLICACIÓN DEL MÉTODO TEACCH”. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, MANTA, ECUADOR.
Series/Report no.: ULEAM-TL;0067
Abstract: THE PRESENT RESEARCH AIMS TO: PROMOTE LANGUAGE DEVELOPMENT IN CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER THROUGH THE APPLICATION OF THE TEACCH METHOD IN THE SPECIALIZED EDUCATIONAL UNIT "JUNTOS VENCEREMOS." SPECIFICALLY: SURVEY THE PARENTS OF GIRLS AND BOYS WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER WHO ATTEND THE EDUCATIONAL UNIT "JUNTOS VENCEREMOS" TO FIND OUT THE COMMUNICATION SKILLS THAT THEIR CHILDREN PRESENT.
Description: LA PRESENTE INVESTIGACIÓN TIENE COMO OBJETIVO: FAVORECER EL DESARROLLO DEL LENGUAJE EN NIÑOS CON TRASTORNO DEL ESPECTRO AUTISTA MEDIANTE LA APLICACIÓN DEL MÉTODO TEACCH EN LA UNIDAD EDUCATIVA ESPECIALIZADA “JUNTOS VENCEREMOS”. EN LO ESPECÍFICO: ENCUESTAR A LOS PADRES DE LAS/OS NIÑAS Y NIÑOS CON TRASTORNO DEL ESPECTRO AUTISTA QUE ASISTEN A LA UNIDAD EDUCATIVA “JUNTOS VENCEREMOS” PARA CONOCER LAS HABILIDADES COMUNICATIVAS QUE SUS HIJOS PRESENTAN.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3233
Appears in Collections:TERAPIA DEL LENGUAJE

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ULEAM-TL-0067.pdfTESIS1,82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.