Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3249
Title: INTEGRACIÓN SENSORIAL EN NIÑOS CON TRASTORNO DEL ESPECTRO AUTISTA.
Authors: DE MERA PONCE, ALLYSON MAITE
Keywords: AUTISMO
EVALUACIÓN
TERAPIA OCUPACIONAL
Issue Date: 2019
Citation: DE MERA PONCE, ALLYSON M. (2019). INTEGRACIÓN SENSORIAL EN NIÑOS CON TRASTORNO DEL ESPECTRO AUTISTA. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, MANTA, ECUADOR.
Series/Report no.: ULEAM-TO;0053
Abstract: THE PURPOSE OF THIS PROJECT WAS TO MAKE PARENTS KNOWN AS SENSORY DISORDERS AFFECT THE OCCUPATIONAL PERFORMANCE OF CHILDREN WITH AUTISM, THIS INVESTIGATION WAS GIVEN IN THE MONTH OF AUGUST OF THIS YEAR, IN THE FOUNDATION “PLAN-TEA” OF THE CITY OF BLANKET, RESPONSIBLE FOR PROVIDING SUPPORT THERAPEUTIC TO CHILDREN WITH ASD, THE INVESTIGATION WAS CARRIED OUT WITH 20 PARENTS WITH CHILDREN WITH ASD IN OSCILLATING AGES OF 10 YEARS.
Description: EL PROPÓSITO DE ESTE PROYECTO FUE DAR A CONOCER A LOS PADRES DE FAMILIA CÓMO LOS DESÓRDENES SENSORIALES AFECTAN EL DESEMPEÑO OCUPACIONAL DE LOS NIÑOS CON AUTISMO, DICHA INVESTIGACIÓN SE DIO EN EL MES DE AGOSTO DEL PRESENTE AÑO, EN LA FUNDACIÓN “PLAN-TEA” DE LA CIUDAD DE MANTA, ENCARGADA DE BRINDAR APOYO TERAPÉUTICO A NIÑOS CON TEA, LA INVESTIGACIÓN SE LLEVÓ A CABO CON 20 PADRES CON HIJOS CON TEA EN EDADES OSCILANTES DE 10 AÑOS.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3249
Appears in Collections:TERAPIA OCUPACIONAL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ULEAM-TO-0053.pdfTESIS1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.