Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3290
Title: METODOLOGÍA DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE VIRTUAL EN ESTUDIANTES QUE PRESENTAN DISCAPACIDAD INTELECTUAL DE LA UNIDAD DE EDUCACIÓN ESPECIALIZADA ANGÉLICA FLORES ZAMBRANO, PERÍODO 2020-2021.
Authors: PÁRRAGA SUASTI, SINDY VICENTA
Keywords: APRENDIZAJE
DISCAPACIDAD
SOFTWARE EDUCATIVO
Issue Date: 2021
Citation: PÁRRAGA SUASTI, SINDY V. (2021). METODOLOGÍA DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE VIRTUAL EN ESTUDIANTES QUE PRESENTAN DISCAPACIDAD INTELECTUAL DE LA UNIDAD DE EDUCACIÓN ESPECIALIZADA ANGÉLICA FLORES ZAMBRANO, PERÍODO 2020-2021. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, MANTA, ECUADOR.
Series/Report no.: ULEAM-TS;0064
Abstract: THE MAIN OBJECTIVE OF THIS RESEARCH WORK IS TO DETERMINE THE VIRTUAL TEACHING-LEARNING METHODOLOGIES USED IN THE ACADEMIC TRAINING OF STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES OF THE ANGÉLICA FLORES ZAMBRANO SPECIALIZED EDUCATION UNIT, CARRYING OUT AN ANALYSIS OF THE METHODOLOGIES APPLIED BY THE TEACHERS OF THE CENTER EDUCATION AND THEIR FAMILY ENVIRONMENT.
Description: EL PRESENTE TRABAJO DE INVESTIGACIÓN TIENE COMO OBJETIVO PRINCIPAL DETERMINAR LAS METODOLOGÍAS DE ENSEÑANZA - APRENDIZAJE VIRTUAL UTILIZADAS EN LA FORMACIÓN ACADÉMICA DE LOS ESTUDIANTES CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL DE LA UNIDAD DE EDUCACIÓN ESPECIALIZADA ANGÉLICA FLORES ZAMBRANO, REALIZANDO UN ANÁLISIS DE LAS METODOLOGÍAS APLICADAS POR LOS DOCENTES DEL CENTRO DE EDUCACIÓN Y DE SU ENTORNO FAMILIAR.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3290
Appears in Collections:TRABAJO SOCIAL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ULEAM-TS-0064.pdfTESIS1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.