Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3579
Title: MANUAL DE SERVICIOS AL CLIENTE PARA LA ATENCIÓN A PERSONAS CON MOVILIDAD REDUCIDA EN HOSTALES Y RESTAURANTES DE LEÓNIDAS PLAZA.
Authors: MORA MOREIRA, KATHERINE JOHANNA
Keywords: ATENCIÓN/SERVICIO AL CLIENTE
CALIDAD
TURISMO
DISCAPACIDAD
Issue Date: 2018
Citation: MORA MOREIRA, KATHERINE J. (2018). MANUAL DE SERVICIOS AL CLIENTE PARA LA ATENCIÓN A PERSONAS CON MOVILIDAD REDUCIDA EN HOSTALES Y RESTAURANTES DE LEÓNIDAS PLAZA. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, EXTENSIÓN BAHÍA DE CARÁQUEZ, MANTA, ECUADOR.
Series/Report no.: ULEAM-HT;0094
Abstract: THE PRESENT INVESTIGATION WAS CARRIED OUT WITH THE OBJECTIVE OF EVALUATING THE SERVICE TO THE CLIENT REGARDING ATTENTION TO PEOPLE WITH SPECIAL DISABILITY OR DISABILITY, THEREFORE A MANUAL OF SERVICES TO THE CLIENT IS PRESENTED FOR THE ATTENTION TO PEOPLE WITH REDUCED MOBILITY IN HOSTELS AND RESTAURANTS OF LEÓNIDAS PLAZA.
Description: LA PRESENTE INVESTIGACIÓN SE REALIZÓ CON EL OBJETIVO DE EVALUAR EL SERVICIO AL CLIENTE EN CUANTO ATENCIÓN A PERSONAS CON DISCAPACIDAD O CAPACIDADES ESPECIALES, POR LO TANTO SE PRESENTA UN MANUAL DE SERVICIOS AL CLIENTE PARA LA ATENCIÓN A PERSONAS CON MOVILIDAD REDUCIDA EN HOSTALES Y RESTAURANTES DE LEÓNIDAS PLAZA.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3579
Appears in Collections:HOTELERÍA Y TURISMO

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ULEAM-HT-0094.pdfTESIS595,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.