Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3891
Title: ESTUDIO DE FACTIBILIDAD PARA LA CREACIÓN DE UN CENTRO DE EVENTOS EN LA CIUDAD DE CALCETA, CANTÓN BOLÍVAR, PROVINCIA DE MANABÍ.
Authors: CALDERÓN ZAMBRANO, ANDREA SUJEY
Keywords: MERCADO
MARKETING
PLAN COMERCIAL
ANÁLISIS FINANCIERO
Issue Date: 2011
Citation: CALDERÓN ZAMBRANO, ANDREA S. (2011). ESTUDIO DE FACTIBILIDAD PARA LA CREACIÓN DE UN CENTRO DE EVENTOS EN LA CIUDAD DE CALCETA, CANTÓN BOLÍVAR, PROVINCIA DE MANABÍ. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, MANTA, ECUADOR.
Series/Report no.: ULEAM-MKT;0084
Abstract: THE INVESTMENT IN THIS PROJECT IS REFLECTED IN A SOCIAL DEVELOPMENT THAT AIMS TO INTEGRATE THE POPULATION, FOR WHICH PRINCIPLES AND RULES APPLY MARKETING TECHNIQUES, CREATING A PRACTICAL REFLECTION OF ECONOMIC BENEFITS IN THE SHORT AND MEDIUM TERM, BECAUSE IT EXISTS IN THE AMIDST ALL THE RESOURCES FOR ITS IMPLEMENTATION.
Description: LA INVERSIÓN EN ESTE PROYECTO ESTÁ REFLEJADO EN UN DESARROLLO DE CARÁCTER SOCIAL QUE BUSCA LA INTEGRACIÓN DE LA POBLACIÓN, PARA LO CUAL SE APLICAN PRINCIPIOS Y NORMAS TÉCNICAS DE MARKETING, GENERANDO UN REFLEJO PRÁCTICO DE BONDADES ECONÓMICAS A CORTO Y MEDIANO PLAZO, PORQUE EXISTE EN EL MEDIO TODOS LOS RECURSOS PARA SU EJECUCIÓN.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3891
Appears in Collections:INGENIERÍA EN MARKETING

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ULEAM-MKT-0084.pdfTESIS1,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.