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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorCarranza Pincay, Melanie Arianna-
dc.date.accessioned2025-01-16T18:29:42Z-
dc.date.available2025-01-16T18:29:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationCarranza Pincay, M. A. (2022). Estrategias de marketing y sus incidencias en el volumen de ventas en ferretería y comercial carranza de la ciudad de manta. (Estudio de caso). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Ecuador.es
dc.identifier.urihttps://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/5956-
dc.descriptionEl presenté proyecto de investigación titulado “Estrategias de marketing y sus incidencias en el volumen de ventas de ferretería y comercial Carranza de la ciudad de Manta” tiene como principal objetivo determinar las estrategias de marketing que permitan incrementar el volumen de ventas en ferretería y comercial “Carranza” de la ciudad de Manta.es
dc.description.abstractThe main objective of the research project I presented entitled "Marketing strategies and their effects on the volume of sales of hardware and commercial Carranza in the city of Manta" is to determine the marketing strategies that allow increasing the volume of sales in hardware and commercial " Carranza” of the city of Manta. For this project, the quantitative study is used as a type of research, as a data collection technique, surveys were used and carried out on the population of Manta with a sample of 384 inhabitants, obtaining as a result that the lack of strategies is completely visible; The main reason why we have an alternative is to implement marketing strategies in order to establish an acceptable level of sales and also satisfy the needs of the population in order to precisely solve the investigation.es
dc.language.isoeses
dc.relation.ispartofseriesULEAM-ADM;0258-
dc.subjectESTRATEGIAS DE MARKETINGes
dc.subjectVOLUMEN DE VENTASes
dc.subjectRECOLECCIÓN DE DATOSes
dc.subjectVENTASes
dc.titleEstrategias de marketing y sus incidencias en el volumen de ventas en ferretería y comercial carranza de la ciudad de manta.es
dc.typeOtheres
Aparece en las colecciones: ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

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