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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorMedina Cantos, Jean Pierre-
dc.date.accessioned2025-09-23T16:49:28Z-
dc.date.available2025-09-23T16:49:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationMedina Cantos, J. P. (2025). Merchandising visual: influencia en decisión de compra en los autoservicios, Manta. (Artículo Científico). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Ecuador.es
dc.identifier.urihttps://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/8243-
dc.descriptionLa investigación se precisa en el desarrollo del Merchandising visual y la influencia en la decisión de compra en los autoservicios del Coral Hipermercado y el Hipermarket del Shopping de la ciudad de Manta, centrándose en el objetivo principal de cómo el Merchandising visual influye en el comportamiento del consumidor de tiendas de autoservicios, para el desarrollo viable del estudio se efectuó un método de análisis del cual se describen datos cuantitativos.es
dc.description.abstractThe research is specified in the development of visual merchandising and the influence on the purchase decision in the self-service stores of the Coral Hypermarket and the Shopping Hypermarket in the city of Manta, focusing on the main objective of how visual merchandising influences the behavior of the consumer of self-service stores, for the viable development of the study an analysis method was carried out of which quantitative data are described, which will contribute to the understanding and interpretation of previously obtained data that facilitate the research, the study technique generated for the collection of information was the Likert scale survey, supported by the SPSS statistical system to measure the reliability of the instrument through Cronbach's alpha, as well as the correlation between the study variables through Rho Spearman, obtaining a significance level of 0.978 indicating high reliability.es
dc.language.isoeses
dc.relation.ispartofseriesULEAM-MCT;041-
dc.subjectMERCHANDISING VISUALes
dc.subjectAUTOSERVICIOSes
dc.subjectDECISIÓN DE COMPRAes
dc.subjectINFLUENCIAes
dc.subjectCOMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDORes
dc.titleMerchandising visual: influencia en decisión de compra en los autoservicios, Manta.es
dc.typeArticlees
Aparece en las colecciones: MERCADOTECNIA

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