Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3508
Title: | EL PROCESO ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DE EDUCACIÓN FÍSICA EN EL DESARROLLO DE HABILIDADES PSICOMOTORAS. ESTUDIO APLICADO EN LA EDUCACIÓN BÁSICA INTERMEDIA DE LA UNIDAD EDUCATIVA "VEINTITRÉS DE OCTUBRE" DEL CANTÓN MONTECRISTI, PERIODO 2013-2014. |
Authors: | CAMPUZANO CAMPUZANO, FLORA MARLENE |
Keywords: | APRENDIZAJE ESTRATEGIAS PLANIFICACIÓN MOTRICIDAD |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | CAMPUZANO CAMPUZANO, FLORA M. (2014). EL PROCESO ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DE EDUCACIÓN FÍSICA EN EL DESARROLLO DE HABILIDADES PSICOMOTORAS. ESTUDIO APLICADO EN LA EDUCACIÓN BÁSICA INTERMEDIA DE LA UNIDAD EDUCATIVA "VEINTITRÉS DE OCTUBRE" DEL CANTÓN MONTECRISTI, PERIODO 2013-2014. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, MANTA, ECUADOR. |
Series/Report no.: | ULEAM-ED.FIS;0091 |
Abstract: | RESEARCH STUDY FOCUSED HIS INTEREST IN DEMONSTRATING THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING AND LEARNING IN THE AREA OF PHYSICAL EDUCATION WITH THE SKILLS DEVELOPMENT PROCESS PSYCHOMOTOR OF / AS CHILD / AS, USING QUANTITATIVE AND QUALITATIVE RESEARCH TO GATHER INFORMATION DIRECTLY FROM THE FIELD: SURVEY OBSERVATIONS TO PHYSICAL EDUCATION CLASSES AND IMPLEMENTING TEST HIS ACTORS. |
Description: | LA INVESTIGACIÓN CENTRÓ SU INTERÉS EN DEMOSTRAR LA RELACIÓN QUE EXISTE ENTRE EL PROCESO ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DEL ÁREA DE EDUCACIÓN FÍSICA CON EL DESARROLLO DE LAS HABILIDADES PSICOMOTORAS DE LOS/AS NIÑOS/AS, RECURRIENDO A LA INVESTIGACIÓN CUANTITATIVA Y CUALITATIVA PARA RECOGER INFORMACIÓN DIRECTA DEL CAMPO DE TRABAJO: ENCUESTA, OBSERVACIONES A LAS CLASES DE EDUCACIÓN FÍSICA Y APLICACIÓN DE TEST A SUS ACTORES. |
URI: | https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3508 |
Appears in Collections: | EDUCACIÓN FÍSICA, DEPORTES Y RECREACIÓN |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ULEAM-ED.FIS-0091.pdf | TESIS | 765,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.