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Título : Análisis de satisfacción del cliente de la Microempresa Delicias el Mordisco ubicado en la parroquia Leonidas Proaño del Cantón Montecristi, año 2021.
Autor : Ostaiza Moreira, Michelle Jamileth
Fecha de publicación : 2022
Citación : Ostaiza Moreira, M. J. (2022). Análisis de satisfacción del cliente de la Microempresa Delicias el Mordisco ubicado en la parroquia Leonidas Proaño del Cantón Montecristi, año 2021. (Estudio de caso). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Ecuador.
Citación : ULEAM-ADM;0315
Resumen : The objective of this research was to carry out an analysis of customer satisfaction in the microenterprise Delicias el Mordisco in the Montecristi canton, with the purpose of check their efficiency within the dining room to reach the level of customer satisfaction customer. To know the diagnosis of the dining room satisfaction analysis, a the implementation of the survey, which was carried out virtually with the method of Likert scale. This quantitative-descriptive research is oriented towards improving satisfaction of the clients of the Delicias el Mordisco Microenterprise located in the Montecristi canton, where a brief review was made of the basic concepts of satisfaction and customer service by analyzing its guidelines and trends, which through this was based on the analysis of the results, an innovation strategy plan was made to strengthen the improvement of microenterprise. Based on this, the new strategy plan is designed with clearly defined and achievable methods principles based on a general objective and specific objectives, each with its improvement actions that They will allow the dining room to fulfill its proposed strategies. Finally, it is concluded that the Delicias el Mordisco microenterprise has accessibility to customer and that leads to a good work environment and achieving a level of satisfaction.
Descripción : El objetivo de la presente investigación fue realizar un análisis de la satisfacción del cliente en la microempresa Delicias el Mordisco en el cantón Montecristi, con el propósito de comprobar su eficiencia dentro del comedor para alcanzar el nivel de satisfacción del cliente. Para conocer el diagnóstico del análisis de satisfacción del comedor se llevó a cabo la implementación de encuesta, la cual fue realizada de manera virtual con el método de la escala de Likert.
URI : https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/6022
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