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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorPárraga Zambrano, Evelyn Yamileth-
dc.date.accessioned2025-03-13T15:35:22Z-
dc.date.available2025-03-13T15:35:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPárraga Zambrano, E. Y. (2024). Get ready with me: crecimiento de la audiencia en la marca essence, caso Manta. (Artículo Científico). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Ecuador.es
dc.identifier.urihttps://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/6846-
dc.descriptionLa presente investigación tiene como propósito determinar de quØ manera el Get Ready With Meinfluye en el Crecimiento de la Audiencia de la marca Essence, caso Manta, Adoptando un enfoque cuantitativo, con un diseño documental, de campo, explicativo, descriptivo y bibliográfico, no experimentaly transversal, Este enfoque permitirá la recolección y medición de datos mediante un cuestionario estructurado en escala Likert de 5 puntos sobre los indicadores Get Ready With Me y Crecimiento de la audiencia.es
dc.description.abstractThe purpose of this research is to determine how Get Ready With Me influences the Audience Growth of the Essence brand, Manta case, Adopting a quantitative approach, with a documentary, field, explanatory, descriptive and bibliographic design, not experimental and transversal, This approach will allow the collection and measurement of data through a structured questionnaire on a 5-point Likert scale on the Get Ready With Me and Audience Growth indicators. The data obtained were processed with the SPSS version 21 program, using correlation coefficients such as Kendall and Spearman, with results that show an approximate range of 0.842 - 0.883, demonstrating that there is a high positive relationship respectively in the research variables. The GRWM not only attracts a broader audience, but also reinforces the emotional bond with followers, contributing to strengthening Essence’s presence in the market.es
dc.language.isoeses
dc.relation.ispartofseriesULEAM-MKT;0197-
dc.subjectMARKETING DE CONTENIDOes
dc.subjectMARKETING DIGITALes
dc.subjectREDES SOCIALESes
dc.subjectCALIDADes
dc.subjectCRECIMIENTO DE AUDIENCIAes
dc.titleGet ready with me: crecimiento de la audiencia en la marca essence, caso Manta.es
dc.typeArticlees
Aparece en las colecciones: INGENIERÍA EN MARKETING

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