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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorEspinoza Moreira, Jocelyn Gabriela-
dc.date.accessioned2025-08-15T16:14:01Z-
dc.date.available2025-08-15T16:14:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationEspinoza Moreira, J. G. (2022). Estrategia de pricing: su incidencia en el crecimiento de ventas de ropa, caso Tarqui – Manta. (Artículo Científico). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Ecuador.es
dc.identifier.urihttps://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/7934-
dc.descriptionLa vestimenta es algo que forma parte de nuestro diario vivir y en muchas ocasiones una buena prenda o el comprar una nueva vestimenta hace que aumente nuestra autoestima al vernos y sentirnos bien. Por ello, en la presente investigación se estudian los precios (pricing) de las prendas de vestir de los negocios del sector Tarqui del cantón Manta, así también, los factores que lo determinan.es
dc.description.abstractClothing is something that is part of our daily life and on many occasions a good garment or buying a new garment increases our self-esteem by making us look and feel good. For this reason, this research studies the prices (pricing) of clothing in the businesses of the Tarqui sector of the Manta canton, as well as the factors that determine it. The main problem was detected as the price of clothing, because traders acquire them at holesale prices, but resell them at different values that do not go according to the quality or variety, because the same clothes are usually sold at high prices in many businesses, generating resistance to visit more frequently to these premises; in this sense it is there where the pricing strategy should be present to offer the product without generating losses and thinking about the customer's pocket or in the case of producing it to obtain profits from it.es
dc.language.isoeses
dc.relation.ispartofseriesULEAM-MKT;0267-
dc.subjectPRICINGes
dc.subjectPRENDA DE VESTIRes
dc.subjectCLIENTEes
dc.subjectVENTAes
dc.titleEstrategia de pricing: su incidencia en el crecimiento de ventas de ropa, caso Tarqui – Manta.es
dc.typeArticlees
Aparece en las colecciones: INGENIERÍA EN MARKETING

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