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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorFigueroa González, Nicole Antonela-
dc.date.accessioned2025-03-12T15:15:42Z-
dc.date.available2025-03-12T15:15:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationFigueroa González, N. A. (2024). Marketing digital y su influencia en la fidelización de clientes de kbana producciones-Manta. (Artículo Científico). Universidad Laica Eloy Alfaro de Manabí, Manta, Ecuador.es
dc.identifier.urihttps://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/6811-
dc.descriptionLa presente investigación tiene como objetivo determinar de que manera el marketing digital influye en la fidelización de clientes de Kbana Producciones. Mediante un enfoque cuali-cuantitativo, de tipo documental, de campo, explicativo, bibliográfico, exploratorio, transversal y correlacional, aplicando un diseño de investigación de recolección, medición y análisis de datos.es
dc.description.abstractThe objective of this research is to determine how digital marketing influences customer loyalty at Kbana Producciones. Through a qualitative-quantitative, documentary, field, explanatory, bibliographic, exploratory, transversal and correlational approach, applying a research design of data collection, measurement and analysis. The collection of theoretical information and background information related to the topic is mainly carried out, opting for a survey aimed at a population of 305 inhabitants of the canton, structured on a 5-point Likert scale on digital marketing and customer loyalty indicators. The data obtained were analyzed using the SPSS version-21 program, using coefficients such as Kendall and Spearman, yielding a value of 0.773-0.891, demonstrating that there is a high positive relationship between variables. This data allows Kbana Production’s to optimize its loyalty strategies, creating a more attractive digital experience, aligned with the preferences of its customers, and reinforcing their loyalty.es
dc.language.isoeses
dc.relation.ispartofseriesULEAM-MKT;0164-
dc.subjectMARKETINGes
dc.subjectPUBLICIDADes
dc.subjectIMAGENes
dc.titleMarketing digital y su influencia en la fidelización de clientes de kbana producciones-Manta.es
dc.typeArticlees
Aparece en las colecciones: INGENIERÍA EN MARKETING

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