Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3250
Title: LA DANZA COMO ESTRATEGIA TERAPÉUTICA EN ALTERACIONES DE LATERALIDAD EN NIÑOS DE 5 A 7 AÑOS CON SÍNDROME DE DOWN.
Authors: MERO MENOSCAL, VICENTE FERNANDO
Keywords: SÍNDROME DE DOWN
MOVIMIENTOS
TERAPIA OCUPACIONAL
Issue Date: 2019
Citation: MERO MENOSCAL, VICENTE F. (2019). LA DANZA COMO ESTRATEGIA TERAPÉUTICA EN ALTERACIONES DE LATERALIDAD EN NIÑOS DE 5 A 7 AÑOS CON SÍNDROME DE DOWN. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, MANTA, ECUADOR.
Series/Report no.: ULEAM-TO;0054
Abstract: THE PURPOSE OF THIS PROJECT WAS TO: PROMOTE LATERALITY IN BOYS AND GIRLS WITH DOWN SYNDROME THROUGH DANCE TO ENHANCE ACADEMIC PERFORMANCE; EVALUATING THEM BY MEANS OF THE HARRIS TEST TO IDENTIFY THE DOMINANCE OF EYE-EAR-HANDFOOT LATERALITY IN 15 CHILDREN AGED 5 TO 7 YEARS IN THE ANGELICA FLORES EDUCATIONAL UNIT OF THE CITY OF MANTA.
Description: EL PRESENTE PROYECTO TUVO COMO OBJETIVO: FOMENTAR LA LATERALIDAD EN NIÑOS Y NIÑAS CON SÍNDROME DE DOWN A TRAVÉS DE LA DANZA PARA POTENCIAR EL RENDIMIENTO ACADÉMICO; EVALUÁNDOLOS POR MEDIO DEL TEST DE HARRIS PARA IDENTIFICAR LA DOMINANCIA DE LATERALIDAD OJO-OÍDO-MANO-PIE EN 15 NIÑOS CON EDADES DE 5 A 7 AÑOS EN LA UNIDAD EDUCATIVA ANGÉLICA FLORES DE LA CUIDAD DE MANTA.
URI: https://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3250
Appears in Collections:TERAPIA OCUPACIONAL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ULEAM-TO-0054.pdfTESIS7,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.